lørdag den 7. september 2013

I like to scream the truth

du bliver liderlig når du ser imponerende bygningsværker. du har fået fortalt at det kan hænge sammen med at fascinationen af store frembringelser sidder i samme område af hjernen som lystcentret. de har en bog&ide i vibycentret som du ynder at besøge, men du har ikke været der længe, der ligger også en tiger. du vander dine blomster med frygt og en veludviklet sjette sans, avisen ligger urørt. hvad er det du er bange for?  da du sidst var i Paris, genkendte du meget lidt. du sad i lejligheden i belleville og kiggede i gæstebogen, du gik ud på baren ved siden af, der stod en sortøjet pige på gaden og skreg: this is a dirty announcement. du så på hende, rev ned i hendes bluse, så hendes bryster kom til syne, du hviskede: silence, s'il vous plaît. jeg savner dig. jeg har ikke flere minder. Im just a victim of my time, Im just horrible uden dig. It get's me down, og jeg er løbet tør for rød lm, fuck gauloise, gem dine skåneærmer til nogen der sætter pris på dem. undskyld, jeg er vred. vis mig dine frimærker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar