tirsdag den 10. september 2013

apropos telefonen wake-up call before you gogo moshi moshi I understand it all very well my dear

jo jeg forstår godt at man ikke kan ikke-have en tlf ligesom jeg sagtens forstår at en ostehøvl ikke er en paletkniv at skærebrættet ikke er en bordskåner ligesom en avis ikke er ligesom et viskestykke ikke er et håndklæde ligesom man skal køre med cykelhjelm og spænde bæltet og hjelmen og slukke for musikken og sørge for at have den rigtige adresse det rigtige navn på døren og postkassen og visakortet og kørekortet og masterkortet og det gule kort og det blå kort og det røde kort og det grønne kort og rudekuverten og rykkerkuverten og inkassokuverten og indkaldelsen til byretten til afsoning til skafottet  jeg forstår det alt sammen vældig godt ligesom jeg forstår at det er vigtigt med blodsukkeret og kolesteroltallet og fedtprocenten og kilometertælleren og vandregningen og bruttonationalproduktet og væksten og den månedlige ydelse og den variable rente og den ikke-variable rente og efterårets hestehale ja tak til reklamer bo bedre med sex på køkkenbordet med strammere kusse med de forenede nationers våbeninspektører med mulighed for indgriben med kemien mellem verdens store ledere mellem hvem der fucker hvem mellem hjelmen og den indre orden jeg forstår det hele vældig vældig godt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar