lørdag den 14. september 2013

Heltemodseksekverende - OG det modsatte! - MONSTERfælde

Jeg indrømmer IKKE at jeg først nu ser forbindelsen mellem min lille B´s langvarige graven monsterfælde uden for hoveddøren i eftermiddags, hans tegninger af glad mormor og bedstefar med skovle efter aftensmaden OG hans for første gang længe ikke-tænderskærende-søvn i for første gang længe EGEN seng, i stedet melder jeg mig som stolt mor (omend en smule jaloux over ikke at være blevet afbilledet glad med skovl), OG - det indrømmer jeg i håbet om en smule sympati - faktisk ikke ubetydeligt bekymret over monsterets størrelse (hullets 10-15 cm's dybde taget i betragtning) netop nu ALENE i en næsten mørk stue (fordi jeg heller ikke kan finde ud af at sætte lamper op) fordi lille b åbenbart er blevet store B, der åbenbart ikke længere behøver sove hos sin mor, omringet af mørk mørk have og regn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar