torsdag den 5. september 2013

Det hele var ballade:

Først besluttede jeg at den karton vin skulle tømmes og smides væk før min mor kommer i morgen, så var der mere i end som så, så droppede jeg, nej! så gjorde jeg en undtagelse fra mit fortsæt om ikke at gå på nettet om aftenen (til fordel for bøgerne!), så skrev jeg chatbeskeder til både x og y og z som der går år og dage imellem jeg ser  og taler med, og jeg var virkelig ved at have fået rigeligt af den vin der, det var svært at ramme tasterne, de var væk, sagde y da jeg spurgte hvor de var, og så svarede z at hun var flyttet fra mand og børn i går og sad på en hede i et sommerhus og vidste virkelig ikke hvad det skulle ende med, og så skrev x at hun havde en bankdirektør i røret, at han ville hende noget men at hun virkelig ikke vidste (jeg sagde hun sku få ham til at ringe til mig), og så svarede z at nu var hun gravid men ingen vidste det endnu og hun skulle tidligt op i morgen, og det skulle de allesammen og så sad jeg her på den rigtige side af midnat med bare bloggen og den gamle gamle vin GO NAT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar