torsdag den 19. september 2013

AUTENTISK ANTROPOLOG

AIJ MAND jeg HAVDE slukket for computeren og lagt mig til at læse, jeg har SÅ mange bøger i min seng, har lige fået en hel sending fra lageret og det er SÅ fedt og jeg vil slet ikke indrømme hvad det er for nogle titler jeg først nu læser og læser for det gør jeg og det er superfedt og ja jeg må tilstå: i dem allesammen på én gang og gad vist hvad det egentlig gør ved min læserforståelse, jeg håber stadig at begejstringen vil lægge sig så jeg kan gå lidt mere sindigt til værks og s'et her er IKKE et flertals (eller er det, hvad er det egentlig for en konstruktion vi har at gøre med her??) (det er vel det gammelnordiske genitiv-s som på islandsk) (nåh ja), og så kom jeg i tanke om at jeg slet ikke fik nævnt Marie lige før da jeg talte om det inautentiske menneske, og det skulle jeg selvfølgelig heller ikke, for hun er nemlig et AUTENTISK menneske, det har hun selv bekræftet på et jobsøgningskursus hahaha er det ikke sindssygt, altså ikke at hun bekræfter det, for hvad gør man lige, havd siger man, det er vel fuldstændig ligemeget når den slags spørgsmål kan stilles, men er det ikke sindssygt at en underviser på et jobsøgningskursus for HØJTUDDANNEDE kan finde på at spørge: ER DU ET AUTENTISK MENNESKE? Og så har jeg slet ikke sagt at Marie er antropolog hahahhahahahaha AUTENTISK antropolog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar