fredag den 30. august 2013

Velkommen til Anders og Tom Waits og Søren Spætte












I aften kommer min ven Anders på besøg, hele vejen fra Oslo, og jeg har købt delikatesse-oste og knækbrød og spegepølse og økologiske nektariner og chokolade og vin og smøger og to belgiske øl, og jeg glæder mig rigtig meget (så mangler det bare at han er blevet gravid eller afholdsmand eller et eller andet deroppe i Norge), jeg har ikke set Anders i flere år, kan det virkelig passe, ja, ikke siden Moesgaard Strand for to somre siden, selv om han er en af mine bedste venner, kan man sige det, ja, det vil jeg sige han er, selvom jeg ikke bryder mig om at rangere mine venner, det er jo ikke en konkurrence, måske burde jeg ikke have sagt det, nogle gange kommer jeg i tvivl om, hvad man egentlig kan sige, apropos det er jeg ret spændt på - og lidt nervøs for - hvad jeg dog kan finde på at sige, det er ikke så tit jeg sidder sådan og taler, jeg kan faktisk slet ikke huske, hvornår jeg sidst har siddet og talt med et voksent menneske uden at det har været et møde eller et familietræf med unger over det hele. Jeg har også sat (endnu) et billede af Tom Waits op (som jeg længe har villet sætte op) fordi Anders nu kommer, og et af Søren Spætte, men jeg er ikke færdig med den forbandede ansøgning til kunstrådet endnu - hej blog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar