tirsdag den 27. august 2013

Sære fisk strømmer fra min åbne mund

Først var der det med manus'et som efter mit snakkende (det er med vilje der ikke står talende, og mest af høflighed der ikke står plaprende) jegs sigende skulle ligge klar om en månedstid, så tog jeg selvsamme jeg i at udbrede sig om Se og Hørs artikler (som jeg aldrig har læst en eneste af) som sociologisk set yderst interessante mytologier, og det ovenikøbet over for en af børnehavens pædagoger kl fem minutter i fem selv om min Björn for længst var den sidste (og pædagogen sandsynligvis for længst gerne ville hjem) og senest har jeg - over for Jette i forbindelse med det her Advisory Board, som mit snakkende jeg åbenbart også har meldt mig ind i - proklameret, at jeg personligt ser det som et mål at få flere dyrlæger og geografer ind i den danske forfatterstand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar