lørdag den 24. august 2013

Spontan deadline afsløret spontant, (bemærk venligst at et komma IKKE er et radikalt punktum) for dansklærerne

Men selv om det ikke er hverdag, så sidder jeg som sagt her og plaprer, det er nødvendigt, jeg skal ikke lægge skjul på, at jeg føler mig som den eneste i verden, der ikke er til Louisiana Litteraturfestival.
Jeg har ellers allerede sagt rigeligt idag, skal jeg fortælle hvad jeg fx har sagt? Fx sagde jeg til dansklærerne, at jeg nok kunne aflevere manus til min redaktør om en måned.! .... !!!! ....!!!!!!!!! Shit. Sagde jeg det? Ja. og så sad jeg der og fortalte alt muligt om det manus. For F... Nå. ÅÅÅÅÅhhhh. Jaja. Så lød det hele lige så fint, eller rodet, total volapyk, eller noget. Så sad de nok lige og tænkte: Hold da kæft, hun har jo ikke styr på en skid. Sad de og tænkte det? ........ PUUUHHH hvor er her varmt. jeg tar lige et glas vand. Bumbumbum. En måned...kan jeg virkelig nå det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar