torsdag den 10. oktober 2013

kombi til salg billi billi

Jeg er den dårligste kombi overhovedet (men billigste, mangler du én? Har du set den her, den koster ingenting, du får en tier for at tage den, en hund, du kan melde dig ind i en klub, få guldmærker, fætter br-point): Hvis ikke jeg har paranoia har jeg halsbetændelse og i øvrigt har jeg aldrig råd til at lade mine drenge passe og på den måde er det nærmest heldigt med den paranoia, når mandlerne nu er så fåked mener jeg, sådan siger jeg ikke til min psykolog, jeg siger slet ikke noget længere, når alt brænder på er man alligevel så fåkin alene når drengene er afleveret og halsen brænder sammen med selvhadet og alt er umuligt at synke at rejse sig at se sig i spejlet, ...er det klynk, jeg begynder at synes at det er klynk, det hjælper ikke på selvhadet, men hjælper det på modet, at skrive, er det fair over for læseren, over for Methe og Louise, tekster der driver af selvynk, nej SMÅklynk, det er langt værre, få fat i en barnepige, spørg en af pigerne i Gellerupparken, Karen, Mara Malene, Barbara, .. henvend dig til andre mennesker for f... (det er jo også det jeg gør) Men det er jo netop det der er problemet, sammen med den forbandede hals, hug den af, tag hovedet under armen, i en sæk over skulderen, smid den i havet til de store rovfisk, lad dem gennemtygge det fåk, spytte det op på en sydfynsk strand hvor det hele kan starte forfra, med muslingeskaller og krabbeklør i øjet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar